Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R PANO | AKRA | DCC | DYN

€ 39.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.954 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R PANO | AKRA | DCC | DYN


€ 39.990,-

Algemeen

Bouwjaar 18-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.954 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cor Melissant Auto
Contactpersoon C. Melissant
Adres Nijverheidsweg 4
Postcode 3247 XX
Plaats Dirksland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 601598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cormelissant.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.525 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

In superstaat schitterende vol uitgevoerde Volkswagen Golf R 4Motion Performance uit 2019 volledig dealeronderhouden, aantrekkelijk lage kilometerstand en volledig schadevrij. Auto is zowel van binnen als buiten in absolute nieuwstaat uitgevoerd in de R kleur "Lapiz Blue", uitgerust met o.a. het gewilde Performance pack, Akrapovic uitlaatsysteem en vergroot remsysteem af fabriek!

Deze prachtige Volkswagen beschikt over fijne opties zoals : Navigatie pakket Full Map, Akrapovic uitlaatsysteem, Panoramadak, LED plus verlichting, Dynaudio, Drive Select (DCC), Camera, Bluetooth, Climate Control automatisch, Lichtmetalen velgen "Pretoria 19", Adaptive Cruise Control PDC voor + achter en nog andere extra's kortom een super complete auto!

Bij ons kunt u kiezen uit 2 afleverpakketten zodat u zelf kunt kiezen hoe wij de auto zo zorgvuldig mogelijk voor u kunnen afleveren. Onderstaand vind u de mogelijkheden:


- Basispakket: Poetsbeurt binnen/buitenkant, op naam zetten, minimaal 6 maanden APK, 12 maanden BOVAG garantie en een halve tank brandstof. Kosten hiervan bedragen: €495,-
- Comfortpakket: Poetsbeurt binnen/buitenkant, op naam zetten, 12 maanden BOVAG garantie, afleverinspectie, onderhoudsbeurt volgens schema, nieuwe APK en een volle tank brandstof. Kosten hiervan bedragen: €995,-

Voor meer informatie kunt u onze website bezoeken www.cormelissant.nl,  bellen naar 0187-601598 of mailen naar info@cormelissant.nl wij staan u graag te woord!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie