Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R DSG LederMilltekVirtual Cockpit
€ 31.950,-
Bouwjaar | 04-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.077 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.077 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Deka |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidstraat 15 |
Postcode | 3291 CH |
Plaats | Strijen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 8908315 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodeka.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.427 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 2.020 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze VW Golf R verkopen wij in opdracht van een klant en wordt afgeleverd met, een nieuwe APK, vloeistofcontrole, reinigingsbeurt, gegarandeerde kilometerstand (NAP) en de tenaamstelling van het voertuig bij ons op locatie. De auto is in 2017 nieuw in Zwitserland geleverd, in 2018 is de auto op Nederlands kenteken gekomen. Deze Golf R is voorzien van een Milltek-uitlaatsysteem.
= Bedrijfsinformatie =
U ontvangt bij ons een minimale inruilwaarde van €300,- (ongeacht de staat waarin de auto verkeert).
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.
Wij berekenen geen afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is mogelijk.
Voor een volledige foto rapportage verwijzen wij u naar onze website: www.autodeka.nl/occasions . Hier vindt u, indien van toepassing, ook detail foto's van noemenswaardige beschadigingen.
Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen, u kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 078-8908315 of per e-mail naar: info@autodeka.nl.
De scherpe prijzen zijn het resultaat van de lage vestigingskosten en een hoge omloopsnelheid van meer dan 60 auto's per maand. Reserveren is daarom alleen mogelijk gedurende uw reistijd.
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 en op zaterdag van 09:00 tot 14:00.
Tot ziens bij Auto Deka!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.