Volkswagen Golf 2.0 TSI 230PK GTI PERFORMANCE PANORAMA/APP/CAMERA
€ 17.745,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-08-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.369 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-08-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.369 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heijne occasion dealer |
Contactpersoon | Chris Heijne |
Adres | Lijnderdijk 83 |
Postcode | 1161 KD |
Plaats | Zwanenburg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 4973274 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovoorraad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - mrt. 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
De Volkswagen golf GTI
Met 230PK Vermogen en uitgerust met alles waar je GTI-hart sneller van gaat kloppen. Neem plaats in de typische geruite sportstoelen en hou je vooral niet in.
Krachtig. Sportief. Afgetraind.
Deze Volkswagen Golf GTI is zeer luxe en sportief uitgevoerd en is voorzien van vele opties en extra`s o.a.: origineel navigatiesysteem/multimedia/boordcomputer/bluetooth, App-Connect (Apple Carplay/Android Auto), GTI-Sport stoelen, 'Scale Paper' bekleding, stoel verwarming, multifunctioneel leder GTI sportstuur, winter pakket, volautomatische airconditioning, parkeersensoren rondom met parkeer camera, zwarte hemelbekleding, interieur sfeer verlichting, mistlampen voor, lichtsensor, 18 inch lichtmetalen VW golf GTI wielen, privacy glas,
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Heijne is een BOVAG occasion dealer met een topselectie jong gebruikte auto`s deze zijn: 100% onderhouden met duidelijke historie, gegarandeerde kilometerstanden, BOVAG garantie en altijd scherp geprijsd. Uw huidige auto ruilen wij graag in! Ook zijn wij gespecialiseerd in het financieren van u nieuwe aankoop dit zowel voor de particuliere klant of Financial-lease voor de (startende) ondernemer en zzp'er. Dit tegen de meest gunstige voorwaardes en laagste rente tarieven. Optioneel kunt u kiezen voor het Heijne Afleverpakket €595-. En ook na aankoop kunnen wij u van dienst blijven zijn in onze eigen werkplaats. Bekijk onze voorraad jong gebruikte auto`s op de website van Autobedrijf Heijne op www.autovoorraad.nl of kom langs voor een bezichtiging in onze showroom in Zwanenburg. Tel 020-4973274 WhatsApp: 0640049905 Mail: info@autovoorraad.nl
Wij doen er alles aan om de informatie op onze website zo compleet en kloppend mogelijk te houden, echter kunnen hieraan geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.