Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI
€ 5.250,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-08-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.373 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.373 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Stiens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Truerderdyk 1 |
Postcode | 9051 JB |
Plaats | Stiens |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13588205 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandelstiens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI ||XENON||NL||
Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI
- Kenteken: 94-TG-NH
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 17-05-2025
- Tellerstand: 220373 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BWA
- Vermogen: 147 kW / 200pk
- Ledig gewicht: 1339 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Carplay
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Climaatcontrol
- Coming home
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 18"
- Lichtmetalen wielen
- Mistlampen voor
- Parkeersensoren
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Xenon koplampen met reiniging
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatiesysteem
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding + armsteun v.
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise Control
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Radio
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
€6250
Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI ||XENON||NL||
Deze werkelijk in nieuwstaat verkerende Golf GTI, is van zowel binnen als buiten in top staat. Ook motorisch is de Golf volledig origineel!
Nog weinig zo netjes te vinden!
Tevens is de Golf Nederlands geleverd.
Transmissie: Handgeschakeld
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Motorinhoud: 1984cc
Vermogen: 147kW (200pk)
Kilometerstand: 220.373 NAP?
Apk geldig t/m 17-5-2025 (nieuwe Apk in overleg mogelijk)
Opties:
?Airbag bestuurder
?Airbag passagiers
?Alarm klasse 2
?Airco
?Armsteun voor
?Anti blokkeer systeem (ABS)
?Achterruit verwarming
?Bluetooth 
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.