Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI

€ 5.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-08-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.373 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Algemeen

Bouwjaar 28-08-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.373 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel Stiens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Truerderdyk 1
Postcode 9051 JB
Plaats Stiens
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13588205 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohandelstiens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI ||XENON||NL||

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI


- Kenteken: 94-TG-NH
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 17-05-2025
- Tellerstand: 220373 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BWA
- Vermogen: 147 kW / 200pk
- Ledig gewicht: 1339 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Carplay
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Climaatcontrol
- Coming home
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 18"
- Lichtmetalen wielen
- Mistlampen voor
- Parkeersensoren
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Xenon koplampen met reiniging

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatiesysteem
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding + armsteun v.
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise Control
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Radio
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem


€6250

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI ||XENON||NL||

Deze werkelijk in nieuwstaat verkerende Golf GTI, is van zowel binnen als buiten in top staat. Ook motorisch is de Golf volledig origineel!
Nog weinig zo netjes te vinden!
Tevens is de Golf Nederlands geleverd.

Transmissie: Handgeschakeld
Brandstof: Benzine 
Bouwjaar: 2006
Motorinhoud: 1984cc
Vermogen: 147kW (200pk)
Kilometerstand: 220.373 NAP?
Apk geldig t/m 17-5-2025 (nieuwe Apk in overleg mogelijk)

Opties: 

?Airbag bestuurder 
?Airbag passagiers 
?Alarm klasse 2
?Airco 
?Armsteun voor
?Anti blokkeer systeem (ABS)
?Achterruit verwarming
?Bluetooth&nbsp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie