Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI Edition 30 STAGE 2 / ED30 / R20 / NAP

€ 11.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-09-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.495 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 247 kW (336 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI Edition 30 STAGE 2 / ED30 / R20 / NAP


€ 11.995,-

Algemeen

Bouwjaar 19-09-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.495 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 247 kW (336 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto 99
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Wagenstraat 19
Postcode 5126 BA
Plaats Gilze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 7370079 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto99.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2006 - dec. 2008
Modelcode: V, 1K

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 245 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.332 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij werken met scherpe meeneemprijzen echter is inruil en financiering mogelijk, op laatste prijs onzinnige biedingen en is deze nog beschikbaar word niet gereageerd!

Zolang onze auto's online staan zijn die nog te koop!

Wij zijn een BOVAG erkend bedrijf!

Wij bieden de mogelijkheid om te kiezen voor onze scherpe meeneemprijs, of aanvullende zekerheid.

Let op: deze garantie zit er niet standaard bij

Auto99 "Basic" Pakket

Pakket Basic bevat de volgende componenten:
o Vernieuwde APK.
o Technische inspectie.
o Afleveringsbeurt
o Nationale Autopas (kilometerhistorie)
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o 3 maanden Garantie op de draaiende delen van de motor en versnellingsbak m.u.v voertuigen boven de 200.000km
o Prijs: € 0.00,- (Inbegrepen bij vraagprijs)




Auto99 "Comfort" Pakket

Pakket Comfort bevat de volgende componenten:
o Nieuwe APK
o Nationale autopas (kilometerhistorie)
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o Afleveringsbeurt
o Technische Inspectie
o 6 maanden comfort garantie max 9000km op de draaiende delen van de motor en versnellingsbak m.u.v voertuigen boven de 200.000km (ook binnen uw eigen woonplaats)
o Prijs: € 695,-


Auto99 "Safe" Pakket
Pakket Premium bevat de volgende componenten:

o Nieuwe APK
o Nationale autopas (kilometerhistorie)
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o Afleveringsbeurt
o Technische Inspectie
o 12 maanden Bovag garantie (ook binnen uw eigen woonplaats) m.u.v voertuigen boven de 200.000km
o Prijs € 999,-
o 20 liter brandstof bij aflevering.



U bent van harte welkom voor een overtuigende proefrit. Bel 013-7370079 of mail altijd eerst voor een afspraak, zodat wij u kunnen verzekeren dat de auto voor u klaar staat. indien we telefonisch niet bereikbaar zijn bericht ons via WhatsApp op nummer +31137370079.
Graag tot ziens!

Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onju

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie