Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI Edition 30 STAGE 2 / ED30 / R20 / NAP
€ 11.995,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 19-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.495 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 247 kW (336 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.495 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 247 kW (336 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 99 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Wagenstraat 19 |
Postcode | 5126 BA |
Plaats | Gilze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 7370079 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto99.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2006 - dec. 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.332 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken met scherpe meeneemprijzen echter is inruil en financiering mogelijk, op laatste prijs onzinnige biedingen en is deze nog beschikbaar word niet gereageerd!
Zolang onze auto's online staan zijn die nog te koop!
Wij zijn een BOVAG erkend bedrijf!
Wij bieden de mogelijkheid om te kiezen voor onze scherpe meeneemprijs, of aanvullende zekerheid.
Let op: deze garantie zit er niet standaard bij
Auto99 "Basic" Pakket
Pakket Basic bevat de volgende componenten:
o Vernieuwde APK.
o Technische inspectie.
o Afleveringsbeurt
o Nationale Autopas (kilometerhistorie)
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o 3 maanden Garantie op de draaiende delen van de motor en versnellingsbak m.u.v voertuigen boven de 200.000km
o Prijs: € 0.00,- (Inbegrepen bij vraagprijs)
Auto99 "Comfort" Pakket
Pakket Comfort bevat de volgende componenten:
o Nieuwe APK
o Nationale autopas (kilometerhistorie)
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o Afleveringsbeurt
o Technische Inspectie
o 6 maanden comfort garantie max 9000km op de draaiende delen van de motor en versnellingsbak m.u.v voertuigen boven de 200.000km (ook binnen uw eigen woonplaats)
o Prijs: € 695,-
Auto99 "Safe" Pakket
Pakket Premium bevat de volgende componenten:
o Nieuwe APK
o Nationale autopas (kilometerhistorie)
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o Afleveringsbeurt
o Technische Inspectie
o 12 maanden Bovag garantie (ook binnen uw eigen woonplaats) m.u.v voertuigen boven de 200.000km
o Prijs € 999,-
o 20 liter brandstof bij aflevering.
U bent van harte welkom voor een overtuigende proefrit. Bel 013-7370079 of mail altijd eerst voor een afspraak, zodat wij u kunnen verzekeren dat de auto voor u klaar staat. indien we telefonisch niet bereikbaar zijn bericht ons via WhatsApp op nummer +31137370079.
Graag tot ziens!
Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onju
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.