Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 - Navigatie- CarPlay - BBS - Cruise control - Pioneer - NAP
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.437 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 - Navigatie- CarPlay - BBS - Cruise control - Pioneer - NAP
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.437 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alias Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. A.F. Philipsweg 19 |
Postcode | 9403 AC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46981618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aliasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.303 kg
Laadvermogen: 597 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
De APK is geldig tot 19-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 190,- per kwartaal.
Volkswagen-rijders waarderen hun merk om de degelijkheid van de techniek en de uitmuntende rijkwaliteiten. Een Volkswagen is bovendien comfortabel en ruim, omdat hij altijd is ontworpen met de inzittenden als uitgangspunt. Een Golf zoals deze bijvoorbeeld, biedt ruim comfort voor vijf inzittenden. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Laat die bochten maar komen! In de sportstoelen zitten u en uw bijrijder altijd goed! Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Voor rijders met veeleisende oren is het audio-installatiesysteem voorzien van bluetooth en usb-aansluiting. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! De elektronische systemen in deze Volkswagen helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. Met navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze Volkswagen helemaal compleet.
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.
Openingstijden: Maandag t/m zaterdag 09:00 - 17:30uur
Zondag: Mogelijk ( alleen op afspraak )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.