Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 - Navigatie- CarPlay - BBS - Cruise control - Pioneer - NAP

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.437 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 - Navigatie- CarPlay - BBS - Cruise control - Pioneer - NAP


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 26-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.437 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Alias Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. A.F. Philipsweg 19
Postcode 9403 AC
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46981618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aliasautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.303 kg
Laadvermogen: 597 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

De APK is geldig tot 19-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 190,- per kwartaal.

Volkswagen-rijders waarderen hun merk om de degelijkheid van de techniek en de uitmuntende rijkwaliteiten. Een Volkswagen is bovendien comfortabel en ruim, omdat hij altijd is ontworpen met de inzittenden als uitgangspunt. Een Golf zoals deze bijvoorbeeld, biedt ruim comfort voor vijf inzittenden. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Laat die bochten maar komen! In de sportstoelen zitten u en uw bijrijder altijd goed! Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Voor rijders met veeleisende oren is het audio-installatiesysteem voorzien van bluetooth en usb-aansluiting. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! De elektronische systemen in deze Volkswagen helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. Met navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze Volkswagen helemaal compleet.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

Openingstijden: Maandag t/m zaterdag 09:00 - 17:30uur
Zondag: Mogelijk ( alleen op afspraak )

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie