Volkswagen Golf 2.0 TDI Trendline AIRCO EURO 5

€ 4.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-06-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 348.345 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI Trendline AIRCO EURO 5


€ 4.250,-

Algemeen

Bouwjaar 03-06-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 348.345 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ML Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voltaweg 21
Postcode 4338 PS
Plaats Middelburg
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46830085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.239 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal

Merk: Volkswagen
Model: Golf
Carrosserie: Hatchback
Bouwjaar:2009
Brandstof: Diesel
Kilometerstand: 348.345
Transmissie: Handgeschakeld

Hierbij bieden wij u een Volkswagen Golf aan ,auto rijd en schakelt zoals het hoort , heeft opties zoals airco, elektrische ramen, parkeersensoren, trekhaak, radio en nog veel meer. auto is altijd netjes onderhouden en word geleverd met 2 sleutels.

Onderhoudsboekjes Aanwezig en Nationale Autopas aanwezig
APK: 04-06-2024

WE CAN MAKE EXPORT DOCUMENTS

Inruil is mogelijk bij ons

WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN

MLAuto's
Voltaweg 21
4338PS. Middelburg
tel: 06 46 83 00 85
Tel: 06 42 04 52 80


Wilt u alleen wat informatie? Dan kunt u ons gerust even bellen, wij staan u graag te woord. Voor een bezichtiging of een proefrit, bel dan even voor een afspraak! Mocht u door u werk overdag niet kunnen, dan kunt u ook in de avond uren langskomen op afspraak of eventueel op zondag.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie