Volkswagen Golf 2.0 GTI CLUBSPORT RECARO/DYNAUD./BLINDSPOT/CAM/VOL

€ 15.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-08-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.298 km
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Volkswagen Golf 2.0 GTI CLUBSPORT RECARO/DYNAUD./BLINDSPOT/CAM/VOL


€ 15.500,-

Algemeen

Bouwjaar 20-08-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.298 km
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam 4S Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boezem 13
Postcode 4206 CA
Plaats Gorinchem
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39377595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Verrijdbare schade: Ja

ZIE ALLE ADVERTENTIES LINK:

https://www.schadeautos.nl/nl/dealer/866/14/gorinchem/4s-cars-import-export

VOLKSWAGEN GOLF GTI CLUBSPORT RECARO/DYNAUDI/BLINDSPOT/LINEASSIST/CAMERA/BOMVOL uit 8-2016 met nog maar 91.298 op de teller. Buiten de schade om is de auto in nette staat! Betreft een bomvolle uitvoering!

Auto heeft recent een beurt gehad, waarbij alle oliën en filters zijn vervangen. Alle boekjes en sleutels aanwezig!

Schade betreft:
- rv scherm & deur
- voorbumper
- voorruit

De chassis, motor en bak OK! Auto is rijdbaar! Dient nog ingevoerd te worden rest bpm is +-€390

Bij interesse bellen!

ZIE OOK ANDERE ADVERTENTIES! SNEL WISSELENDE VOORRAAD!!

06 393 775 95
0183-75 02 45

= Bedrijfsinformatie =

LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie coulance teruggave omruiling terugbetaling of reclamatie mogelijk! U kunt geen rechten ontlenen aan hetgeen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te controleren. Door een (aan)betaling te doen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden( terug te vinden op www.4scars.nl)
Disclaimer: (prijs)wijzigingen fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie