Volkswagen Golf 2.0 GTI CLUBSPORT RECARO/DYNAUD./BLINDSPOT/CAM/VOL
€ 15.500,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.298 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 20-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.298 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | 4S Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boezem 13 |
Postcode | 4206 CA |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39377595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Verrijdbare schade: Ja
ZIE ALLE ADVERTENTIES LINK:
https://www.schadeautos.nl/nl/dealer/866/14/gorinchem/4s-cars-import-export
VOLKSWAGEN GOLF GTI CLUBSPORT RECARO/DYNAUDI/BLINDSPOT/LINEASSIST/CAMERA/BOMVOL uit 8-2016 met nog maar 91.298 op de teller. Buiten de schade om is de auto in nette staat! Betreft een bomvolle uitvoering!
Auto heeft recent een beurt gehad, waarbij alle oliën en filters zijn vervangen. Alle boekjes en sleutels aanwezig!
Schade betreft:
- rv scherm & deur
- voorbumper
- voorruit
De chassis, motor en bak OK! Auto is rijdbaar! Dient nog ingevoerd te worden rest bpm is +-€390
Bij interesse bellen!
ZIE OOK ANDERE ADVERTENTIES! SNEL WISSELENDE VOORRAAD!!
06 393 775 95
0183-75 02 45
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie coulance teruggave omruiling terugbetaling of reclamatie mogelijk! U kunt geen rechten ontlenen aan hetgeen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te controleren. Door een (aan)betaling te doen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden( terug te vinden op www.4scars.nl)
Disclaimer: (prijs)wijzigingen fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.