Volkswagen Golf 2.0 GTI 260pk DSG Eibach sportonderstel PDC V+A Stoelverwarming 18 Detroit Nette en eerlijke GTI
€ 9.250,-
Bouwjaar | 17-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 GTI 260pk DSG Eibach sportonderstel PDC V+A Stoelverwarming 18 Detroit Nette en eerlijke GTI
€ 9.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HPL Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bocholtzerweg 28 |
Postcode | 6369 TH |
Plaats | Simpelveld |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44830767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hplautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 238 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.314 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze VW Golf GTI DSG verkeert zowel technisch als optisch in zeer goede staat.
In 2018 hebben wij deze GTI bij een VW Dealer in Zuid Duitsland ingekocht en aan vaste klanten verkocht. Nu is de auto weer bij ons ingeruild.
De onderhoudshistorie is geheel aanwezig. De auto is gechipt van 211 naar 262pk/398Nm door AP Tuning te Houten. Vermogensuitdraai, certificaat en factuur zijn aanwezig.
De vorige eigenaar is een serieuze vijftiger welke voor werk lange afstanden heeft gereden van Zuid Limburg naar provincie Utrecht.
Beide sleutels zijn uiteraard ook aanwezig, net als de onderhoudsfacturen om de kilometerstand mee te documenteren.
Deze eerlijke en goede GTi staat garant voor nog veel rijplezier.
Wij leveren de auto af met een nieuwe onderhoudsbeurt en een nieuwe APK.
Garantie behoort uiteraard tot de mogelijkheden.
Financiering of lease behoren ook tot de mogelijkheden.
Alvorens de auto te komen bezichtigen, willen wij u vriendelijk verzoeken vooraf telefonisch een afspraak te maken.
Overige mogelijkheden:
HPL zoekt uw auto naar wens tegen een zeer scherpe prijs. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.
= Meer informatie =
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Modelreeks: jan 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
GVW: 1.890 kg
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij hebben bewust gekozen voor een scherpe prijsstelling. Heeft u elders een auto gezien die volgens u vergelijkbaar is en toch minder kost, dan kijken wij graag met u mee of dit inderdaad het geval is en er geen belangrijke zaken missen of er iets anders met de elders aangeboden auto is. Wij hebben zo al veel miskopen helpen voorkomen en zijn u ook graag van dienst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.