Volkswagen Golf 2.0 FSI GT Sport Business DSG zwart AUT- NAVI- Camera- 17-

€ 3.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-10-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 314.890 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 2.0 FSI GT Sport Business DSG zwart AUT- NAVI- Camera- 17-


€ 3.750,-

Algemeen

Bouwjaar 17-10-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 314.890 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Venlo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groethofstraat 25a
Postcode 5916 PA
Plaats Venlo
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12181611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservice-venlo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 206 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.252 kg
Laadvermogen: 628 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

U ziet het al aan de buitenkant en u voelt het zodra u de krachtige motor start, deze sportieve Volkswagen Golf 2.0 FSI GT Sport is gemaakt om prestaties te leveren. We hebben het hier over een auto uit 2007. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in goede conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor met een automatische DSG transmissie.

Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch GTI lichtmetalen velgen, GT stickers, sportonderstel, boos kijkers, mistlampen, dubbele GTI uitlaten en buitenspiegels en onder spoiler in carrosseriekleur.

Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en achter, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.

Ook beschikt de auto over een Android multimedia met geïntrigeerde full map navigatie, bluetooth, DVD/SD/USB aansluiting en parkeersensoren in combinatie met een achteruitrij camera.


In december heeft de auto een grote beurt gehad, daarbij zijn ook de remblokken, remschijven en 4 nieuwe all season banden vervangen.

Ondanks de kilometerstand en de gebruikelijke sporen verkeerd de auto in goede staat en start, rijdt en schakelt zonder mankementen.

= Bedrijfsinformatie =

Autoservice Venlo is een autobedrijf met passie voor goede en betrouwbare auto's.
Onze auto's worden bij inname gecontroleerd op technische en optische toestand.

Inruilen van uw voertuig is bij ons altijd mogelijk.

Onze openingstijden zijn:
Maandag tot Vrijdag: 09:00 tot 17:30
Zaterdag: 10:00 tot 16:00
Zondag : enkel op afspraak

Ook buiten onze openingstijden bieden wij u de mogelijkheid om op afspraak langs te komen.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïn

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie