Volkswagen Golf 1.6 TDI COMFORTLINE, DAB+, Cruise, Navi
€ 9.400,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 306.060 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 306.060 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nordemeule Automotive |
Contactpersoon | Wouter Nordemeule |
Adres | Delmaweg 7b |
Postcode | 7678 RL |
Plaats | Geesteren |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31930279 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nordemeule.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Let op netto exportprijs
bruto exportprijs 11400
Prijs voor NL 12900
U betaalt bij ons geen afleveringskosten!
Let op! Doordat wij niet altijd aanwezig zijn werken wij enkel op afspraak.
Garantie en inruil is vrijwel altijd in overleg mogelijk.
Financiering is bij ons ook mogelijk de maandelijkse premie is direct te berekenen op onze website.
Wij zijn RDW erkend en kunnen uw aankoop 24 uur per dag, 7 dagen per week te naam stellen.
Voor meer informatie ziet u onze website www.nordemeule.nl
Volg ons nu ook op Facebook onder Nordemeule automotive!
Wouter Nordemeule
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.