Volkswagen Golf 1.6 TDI Allstar DSG Automaat Black Optic Navigatie Clima Stoelverwarming Cruise PDC Bluetooth 18 inch R Look Velgen
€ 16.999,- incl. BTW
Bouwjaar | 04-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.318 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 1.6 TDI Allstar DSG Automaat Black Optic Navigatie Clima Stoelverwarming Cruise PDC Bluetooth 18 inch R Look Velgen
€ 16.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.318 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A6_nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Roggemole 16 |
Postcode | 8531 WB |
Plaats | Lemmer |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)514 - 744033 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a6.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.239 kg
Laadvermogen: 601 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; A6 Standaardpakket
De set 18 inch R Look velgen met nieuwe All-season banden zitten bij de prijs in!
Dit betreft de meeneemprijs, INRUIL IS MOGELIJK!
Openingstijden (zonder afspraak):
Maandag tot en met Vrijdag van 09:00 tot 18:00
Dinsdag koopavond alleen op afspraak tot 21:00
Zaterdag van 09:00 tot 15:00 en op afspraak tot 17:00
ZIE MEER: WWW.A6.NL
BEL: 06 - 20 44 88 27
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.