Volkswagen Golf 1.6 FSI Turijn/AIRCO/CRUISE/N.A.P/

€ 1.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 246.640 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.6 FSI Turijn/AIRCO/CRUISE/N.A.P/


€ 1.995,-

Algemeen

Bouwjaar 02-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 246.640 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam StaLu Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stokeind 2D
Postcode 5066 XA
Plaats Moergestel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45303559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stalu-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Aflevering basis: Kleine onderhoudsbeurt 1 maand garantie motor en versnellingsbak (Aflevering is geheel vrijblijvend)
Dit afleverpakket bevat: 1 maand garantie motor en versnellingsbak, Nieuwe apk keuring, Olie/filter, ruitensproeiervloeistof, technische controle voertuig, tenaamstelling kenteken

Te koop Volkswagen Golf 1.6 FSI met AIRCO

De auto rijdt,remt en schakelt goed! Zowel van binnen als van buiten ziet de auto er netjes uit!

Deze Volkswagen Golf komt uit 2005, werd geleverd van 18-01-2005 tot 31-03-2006 en kostte toen € 23.297,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,9 liter per 100 km en hij weegt 1159 kg. De APK is geldig tot 19-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie of een afspraak maken voor een bezichtiging of proefrit bel dan 06-45303559.

Al onze auto's zijn technisch al na gekeken bij de inkoop als er dan gebreken worden geconstateerd wordt dat per direct vervangen of gemaakt.

Eventueel inruil mogelijk van uw auto.

Export papieren / kenteken bij ons laten maken ik mogelijk.

Wij zijn RDW erkend.

De vraagprijs betreft een meeneemprijs, wenst u dat de auto voor aflevering word voorzien van een nieuwe apk en een onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema is dat mogelijk ( de aflevering pakketten zijn geheel vrijblijvend )

Ook voor Onderhoud/A.P.K/Reparatie's en Banden Kunt u terecht bij ons.

De koffie staat klaar!!

Openingstijden:
Maandag T/M Vrijdag 8:30-17:30
Zaterdag 9:00-16:00
Voor een bezichtiging buiten de Openingstijden is mogelijk bel dan 06-45303559 (bijvoorbeeld s'avonds)

Met vriendelijk groet, Stan Luijten, StaLu Cars B.V

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie