Volkswagen Golf 1.6 FSI Turijn|AIRCO|CRUISE CONTROL|

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-11-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 285.641 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.6 FSI Turijn|AIRCO|CRUISE CONTROL|


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 21-11-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 285.641 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Marghich
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van IJsendijkstraat 413
Postcode 1442 LB
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41221422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marghich.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Zoekt u een betrouwbare en comfortabele auto? Deze Volkswagen Golf 5 uit 2006 biedt alles wat u nodig heeft voor een plezierige rijervaring. Met een krachtige 1.6 FSI motor en luxe extra's zoals airco en cruise control, rijdt u altijd ontspannen en comfortabel.
Rijd en schakelt prima, goed onderhouden geweest, 5 deuren.
Ruim en comfortabel interieur: Ideaal voor zowel dagelijks gebruik als lange ritten.

-2 sleutels + Originele boekjes aanwezig
-KM NAP gecontroleerd.
-Origineel Nederlandse auto.

SMART CARPLAY SYSTEEM OPTIONEEL: (nieuw in doos) €190! (inclusief installatie door ons).
Het is mogelijk om voor deze auto een smart CarPlay systeem bij ons aan te schaffen zoals te zien op de laatste foto's. Ook is het mogelijk om hem door ons te laten installeren.
Beschrijving in het kort: Dit systeem ondersteunt Wireless CarPlay en Android Auto, waardoor je tijdens je reis gebruik maakt van smartphonefuncties en applicaties zoals navigatie, bellen, audio afspelen en berichten versturen om zo het risico voor boetes te vermijden. Het biedt een audio-ervaring van hoge kwaliteit, waardoor het entertainment en het gemak van uw rijervaring worden verbeterd. Nu voor €190 (inclusief installatie door ons).

Deze Volkswagen Golf komt uit 2006, werd geleverd van 18-01-2005 tot 31-03-2006 en kostte toen € 26.668,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,9 liter per 100 km en hij weegt 1195 kg. De APK is geldig tot 21-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Interesse in deze auto? Dan bent u van harte welkom voor een bezichtiging en eventueel een vrijblijvend proefrit OP AFSPRAAK.

Om teleurstelling te voorkomen verzoeken wij u altijd van te voren te bellen (of te mailen) voor een bezichtiging. Wij zijn van Maandag t/m Zaterdag bereikbaar.

NATIONALE AUTO PAS
De Nationale Auto Pas garandeert de kilometerstand van deze auto. U ziet dit aan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie