Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline Nwe APK Airco
€ 2.750,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.918 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.918 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RF de Wit Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Buitenweg 12 12 |
Postcode | 2931 AC |
Plaats | Krimpen aan de Lek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28576846 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.RFdewitautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Het zijn de unieke kwaliteiten van een Volkswagen die zorgen dat hun berijders zo trouw zijn aan het merk. Dat blijkt ook weer bij deze Golf, met zijn doordachte ontwerp en zijn hoogwaardige bouwkwaliteit. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Ook is de Volkswagen uitgerust met: automatisch dimmende spiegels, boordcomputer en verstelbaar stuur.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.
Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
Wilt u er liever een afleveringsbeurt bij?
Onderhoudsbeurt A €199,-
- APK
- Kleine beurt
Onderhoudsbeurt B €499,-
- APK
- Grote beurt
- 3 maanden garantie
Wilt u de auto liever zo meenemen? Bel ons voor de prijs.
Heeft u vragen? of wilt u een proefrit maken? Bel ons gerust op.
Tel 06-28576846 (Whatsapp mogelijk)
Wij kunnen zelf 24/7 tenaamstellen, wij zijn dus niet afhankelijk van het postkantoor,
Inruil mogelijk.
Bezichtiging in de avond en weekend mogelijk,
Locatie Showroom
Buitenweg 12, 2931AC
Krimpen a/d lek
06-28576846
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.