Volkswagen Golf 1.5tsi/130pk Comfortline executive · Navigatie · Parkeersensoren · Ad.cruise control
€ 17.940,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.294 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.5tsi/130pk Comfortline executive · Navigatie · Parkeersensoren · Ad.cruise control
€ 17.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.294 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maas-De Koning Krimpen aan den IJssel |
Contactpersoon | Co Blok |
Adres | Stormpolderdijk 38 |
Postcode | 2921 LL |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 559500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasdekoning.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Referentienummer: 7508
Productienummer: 7508
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 179 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Tw, antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Audi Selectie :plus, Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: All-in prijs: All-in prijs
Dit afleverpakket bevat: Audi Selectie :plus; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Geldige APK, RDW-leges
Niet voor niets kiezen massa's autoliefhebbers elke keer weer voor Duitse kwaliteit. Sublieme uitvoering, superieure techniek en onovertroffen rijprestaties. Allemaal gegoten in robuust staal. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De comfortstoelen zorgen voor een optimale zithouding onderweg. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem met harde schijf bedient u veilig met knoppen op het stuurwiel of met gesproken commando's. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. De uitrusting van deze Volkswagen is met regensensor, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. Ook is deze auto uitgerust met een systeem dat u waarschuwt wanneer u achter het stuu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.