Volkswagen Golf 1.5tsi United - APP - KESSY - SIEG.CH - CAMERA 360
€ 27.490,- incl. BTW
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Actis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Roquez 57 |
Postcode | 4845 |
Plaats | Sart-Lez-Spa (jalhay) |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)87 - 890650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-actis.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Dommages: aucun
Le vhicule est neuf et garanti 2 ans / sans limite de kilomtrage, dater de la date de sortie de lusine ( dterminer). La garantie est exploitable dans toutes les concessions de la marque Volkswagen en Europe.
Prix catalogue : 33.345 TVAC. Notre prix est donc infrieur de 5.855, soit 17,56% de rduction.
Le vhicule propos est de stock, disponible immdiatement !
La liste des options dcrites ci-dessous est une liste non exhaustive.
ScuritReconnaissance des pitons et des cyclistes - Dtection des collisions avec les pitons et les cyclistes avec fonction de freinage d'urgence Front Assist et City Brake - systme de surveillance frontale et de freinage d'urgence Lane Assist - assistance au maintien de la trajectoire ESC, ABS avec EBV, ASR, EDS, MSR Systme de reconnaissance de la fatigue du conducteur eCall - appel d'urgenceAirbag conducteur, airbag passager avec dsactivation, airbags latraux avant, airbags de tte avant et arrireAirbag conducteur-passagerAppuie-tte avant optimiss pour la scurit, appuie-tte 3 places l'arrireCeintures de scurit 3 points sur tous les siges, rglables en hauteur l'avantSystme ISOFIX pour la fixation de siges enfants sur le sige passager et sur les siges latraux arrire Rgulateur de vitesse adaptatif ACC (jusqu' 210 km/h) - maintient automatiquement la distance avec le vhicule prcdentTechnologieFrein multi-collisionBlocage lectronique du diffrentiel XDSFrein de stationnement lectronique avec fonction AUTO-HOLDSystme Start-Stop avec rgnration de l'nergie de freinageAntidmarrageOPF - filtre particules (pour TSI)Contrle de la pression des pneusConfortPhares LEDCapteurs de stationnement avant et arrire avec avertissement optique et acoustiqueVerrouillage central avec tlcommande, 2 cls rabattablesKeyless Go - bouton de dmarrage prs du levier de vitesseClimatisation Automatic Air Care ClimatronicVolant multifonction 3 branches en cuir et levier de vitesse en cuir, pour DSG avec palettes de changement de vitesseDirection assiste lectromcanique effet variable en fonction de la vitesseVitres lectriques l'av
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.