Volkswagen Golf 1.5 TSI | LIFE | LED | PDC | CARPLAY | ACC | DAB+
€ 23.950,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-01-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.115 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.115 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BV Garage D'hoop |
Contactpersoon | David D'hoop |
Adres | Breestraat 10 |
Postcode | 8710 |
Plaats | Wielsbeke |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 669084 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Zeer mooi uitgeruste Volkswagen Golf 8 "1.5TFSI Life". Duitse wagen van de eerste eigenaar met maar 12.900 kilometer. In het klassevolle "Urano Grey"
VOLKSWAGEN GOLF 8 | 1.5 TSI | LIFE | LED | PDC | CARPLAY | ACC | DAB+
*** BTW Aftrekbaar voor zelfstandigen! ***
Wordt afgeleverd met:
- Car pass
- Keuring voor verkoop
- Onderhoud voor aflevering
- Volledige polierbeurt
- Dieptereiniging interieur
Optielijst:
- Uitwijkassistent met afsla-assist
- Sfeerverlichting buiten
- Sfeerverlichting binnen met meerdere kleuren en zones
- Airbag voor bestuurder en bijrijder, met
uitschakelbare bijrijdersairbag
- Zij-airbag vóór, met hoofdairbag
- Buitenspiegels met geheugenfunctie, elektrisch verstelbaar,
apart verwarmbaar
- Wired & Wireless app-connect
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Comfortuitrusting
- Front Assist met waarschuwen en remmen voor voertuigen, voertgangers en fietsers
- Wagengereedschap met krik
- Verwarmde ruitensproeiers vooraan
- Chroompakket
- Car2x High uitvoering
- Sperdifferentieel (XDS) dynamische tractieondersteuning
- Elektronische wegrijblokkering
- Parkeersensoren voor- en achteraan
- USB type-C
- Voetgangersbeschermingsmaatregelen uitgebreid
- Dagrijverlichting met hulprijverlichting en coming-home-functie
- Automatische afstandsregeling (met follow to stop) en
snelheidsbegrenzer (ACC)
- Automatische Airconditioning met 3 zones
- Verkeersbordherkenning
- Zetelverwarming vooraan
- Multifunctioneel, Leder en verwarmd stuurwiel
- LED leeslampjes
- Grootlichtassistent
- Lendensteun, handmatig verstelbaar in rugleuning van
voorstoelen
- Dynamische lichtbundelhoogte- verstelling
- Middenarmsteun
- Vermoeidheidsherkenning
- Mistachterlicht aan één kant, achteruitrijlamp aan beide kanten
- Navigatie-apparaat Standaard met media en internetpakket
- TPMS
- Lights & Vision package incl. high-beam control Light Assist
- Business Premium package incl. navigation system "Discover
Media", App-Connect Wireless and DAB+
- Start-stopsysteem met terugwinning
- Zonnekleppen met spiegel, verlicht, met airbag-label op
zonneklep en B-stijl
- Active Lane assist plus file-ondersteuning
- Zijruiten en achterruit van warmtewerend glas
- 1
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.