Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R

€ 18.955,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.972 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R


€ 18.955,-

Algemeen

Bouwjaar 30-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.972 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage van der Pas
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Broekkant 1
Postcode 5476 KS
Plaats Vorstenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 350773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagevanderpas.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Afleveringsbeurt volgens fabrieksnormen, Bovagpechhulp 12 maanden, Nationale autopas, Nieuwe APK, Reconditionering in en exterieur, Tenaamstelling

Een Volkswagen voelt altijd vertrouwd: de ergonomie, het veilige gevoel als je achter het stuur zit, alles ademt kwaliteit. Dat geldt voor elke VW en zeker ook voor deze Golf. Stoer en sportief, dat geeft de R-Line styling aan uitstraling. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen geven u veel zitsteun. Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Een gevisualiseerd overzicht van alle belangrijke functies wordt geleverd door het digitale dashboard. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Deze Volkswagen Golf is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem (met DAB!) en het navigatiesysteem met harde schijf kunt u bedienen vanaf het stuur of met spraak. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Volkswagen Golf voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren achter, regensensor, dvd-systeem en automatisch dimmende binnenspiegel.

In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie