Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R , VIRTUAL COCKPIT , TREKHAAK , NAVI , CLIMATR , CR CONTR ,
€ 19.999,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.066 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R , VIRTUAL COCKPIT , TREKHAAK , NAVI , CLIMATR , CR CONTR ,
€ 19.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.066 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Meij B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Munewei 2 |
Postcode | 9172 GR |
Plaats | Ferwert |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)518 - 412323 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvandermeij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - mrt. 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
VRAAGPRIJS IS EEN MEENEEM PRIJS , VOOR € 20750 WORDT DE AUTO AFGELEVERD MET ONDERHOUDSBEURT VOLGENS SCHEMA, NIEUWE APK EN 6 MAAND GARANTIE .
Het is niet alleen maar een stoer uiterlijk, deze Volkswagen Golf biedt ook de sportieve rijkwaliteiten die u zoekt. Je moet tegen een beetje extra aandacht kunnen, want dat levert de R-Line styling gegarandeerd op. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, zwarte hemelbekleding, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Deze auto is voorzien van een digitaal dashboard waarmee u de cockpit-interface kunt personaliseren. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het full map navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur en met spraak. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. De uitrusting van deze Volkswagen is met achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren voor en achter, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision w
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.