Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style DSG / 93 dkm / LED / NAVI

€ 22.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.151 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style DSG / 93 dkm / LED / NAVI


€ 22.995,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.151 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Orma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruyderlaan 19
Postcode 3431 BM
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6036080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-orma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.366 kg
GVW: 1.366 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Net als iedere andere Volkswagen is ook deze Golf ontwikkeld om u op ieder gebied het beste te geven. Daarom munt deze auto uit in degelijkheid en veiligheid, maar ook in rijcomfort en in geweldige rijeigenschappen. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Deze Volkswagen Golf legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten. De verwarmbare voorstoelen zijn voorzien van massagefunctie. Een gezonde dosis zen-gevoel is bijgeleverd in de vorm van comfortstoelen. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, trailer assistent, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Met het digitale dashboard in deze auto kunt u de interface van uw cockpit personaliseren. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Een goede veiligheidsvoorziening is de spraakbediening en stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem met harde schijf en het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. Deze Volkswagen is voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Volkswagen. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Ook helpen het accident avoidance system, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Even bellen voor een afspraak en deze Volkswagen staat voor u klaar!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie