Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Panodak Navi Carplay ACC Matrix Camera

€ 31.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.310 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Panodak Navi Carplay ACC Matrix Camera


€ 31.940,-

Algemeen

Bouwjaar 16-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.310 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Benschop Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Opaalstraat 6
Postcode 2872 ZR
Plaats Schoonhoven
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52389627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.benschopautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Schitterende Volkswagen Golf R-line in & exterieur betreft nieuw staat, Panodak Carplay Navi ACC Stoelverwarming IQ LED Camera

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Panodak Navi Carplay ACC Matrix Camera


- Kenteken: N-923-LD
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 16-10-2024
- Tellerstand: 40310 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Kleurnaam: Delfin Grey
- Bekleding: Alcantara
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DFY
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1266 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- R-Line exterieur
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Velours bekleding
- Voorstoel(en) met massagefunctie

Milieu

- Start/stop systeem

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- File assistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning

Overige

- Aanhanger assistent
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Actieve noodgeval assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Centrale airbag voor
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hemelbekleding donker
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Kruisend verkeer detectie
- Multimedia scherm standaard
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Schakelmogelijkheid

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie