Volkswagen Golf 1.4i 16v TrendlineTOIT OUVRANTVEVCREEURO 4

€ 3.990,-

Bouwjaar 13-01-2004
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.4i 16v TrendlineTOIT OUVRANTVEVCREEURO 4


€ 3.990,-

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2004
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam KS Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rue de Liège 116
Postcode 4020
Plaats Jupille
Land België
GSM +32 (0)485 - 669980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

°°° VW GOLF 5 °°°



° 1.4i 16v ( essence )
° 55 KW ( 75 chevaux )
° 23/01/2004
° 199.000 KM
° TOIT OUVRANT
° VEROUILLAGE CENTRAL
° VITRES ELECTRIQUE
° RETRVISEURS ELECTRIQUE
° AUTORADIO /CD/MP3
° ETC ETC ..



NOUS REPRENONS AUSSI VOTRE VEHICULE ACTUELESSAI POSSIBLE , DE PREFERENCE SUR RNDV.QUALITY DEALERKILOMETRAGE CERTIFIE PAR CAR-PASS+ DE 85 POINTS CONTROLES SUR LE VEHICULE PAR LES EXPERTS DU CONTROLE TECHNIQUE.+ DE CHOIX EN CONSULTANT NOTRE SITE : WWW.kscars.beLES OPTIONS SONT A VERIFIER SUR PLACE SOUS RESERVE D'ERREUR.
.POSSIBILITES DE CREDIT SUR PLACE !

PRIX 3.990 € avec controle technique , demande d'immatriculation et carpass

OU 118,48 EUROS EN 36 MOIS !!

Notre Adresse : Rue de Liège 116 , 4020 Jupille ( liège ) *
POUR PLUS D'INFORMATIONS PASSER EN MESSAGE PRIVER , AU GARAGE OU AU 0470/05.22.90 ou 0485/66.99.80

KSCARS*
Voiture en parfait état, toujours entretenue en temps et en heure.
GARANTIE ( POSSIBLE )Attestation CAR-PASS (kilométrage certifié)Certificat de visite au contrôle technique / Demande d'immatriculationCarnet d entretien a jourCertificat de conformité européenManuels dutilisation du véhiculeEchange , Vente , Reprise possible de votre véhicule au meilleur prix !Contact: 0485 66 99 80 ou 0470/05.22.90Nous parlons francais / we speak englishNos Heure ouverture du LUNDI au VENDREDI de 9H a 18H30 SAMEDI de 10H à 18H , Dimanche et jours feriés sur RENDEZ VOUS
A VOIR*
kscars.besnapcode:samkscarsinsta : sami_kscars
www.kscars.be
www.kscars.be
www.kscars.be
www.kscars.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie