Volkswagen Golf 1.4i 16v FSI /Airco digital / 12 M GARANTIE
€ 5.499,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-08-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.038 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.038 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars Village |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parc Industriel 4 |
Postcode | 1440 |
Plaats | Wauthier-Braine |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5129337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsvillage.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
FINANCEMENT POSSIBLE VIA NOTRE PARTENAIRE
!!!! (Attention, emprunter de l{{{ \ }}}{{{ \ }}}'argent coûte aussi de l{{{ \ }}}{{{ \ }}}'argent)!!!!
**FR-**
**NOTRE PRIORITE EST DE VOUS SATISFAIRE **
**AU MAXIMUM !**
**GARAGE CARS VILLAGE, UN PROFESSIONNEL REPUTÉ EN VOITURES D{{{ \ }}}{{{ \ }}}'OCCASION DE TOUTES MARQUES DEPUIS PLUS DE 10 ANS. **
Tous nos véhicules vendus sont livrés avec :
- Contrôle technique (lors du passage, plus de 90 points de vérification du véhicule sont contrôlés),
- CAR PASS,
- 12 mois de garantie
- Demande dimmatriculation,
- Un entretien (petit entretien et si nécessaire le remplacement de la courroie)
- Un nettoyage complet (intérieur/extérieur)
**De plus !!:**
LA REPRISE DE VOTRE VEHICULE AU MEILLEUR PRIX
**POUR PLUS DINFORMATIONS, NHESITEZ PAS**
**A NOUS CONTACTER AU 02-512.93.37**
FINANCIERING MOGELIJK VIA ONZE PARTNER
!!!!(Let op, geld lenen kost ook geld)!!!!
**NL-**
**UW MAXIMUM TEVREDENHEID IS ONZE PRIORITEIT !**
**GARAGE CARS VILLAGE, EEN PROFESIONEEL IN GEBIED VAN OCCASIE WAGENS VAN ALLE MERKTEN MET MEER DAN 10 JAAR ERVARING.**
Alle onze verkochte wagens worden geleverd met :
Technische keuring (waarin meer dan 90 verificatie punten gecheckt worden)
- CAR PASSE
- 12 maanden waarborg
- Inschrijvingsaanvraag formulier
- Onderhoud van de wagen (kleine onderhoud en indien nodig de groote onderhoud zoals vervanging van distributie rem)
Cleaning van de wagen (binnen en buiten)
**Bovendien !!:**
DE OVERNAME VAN UW WAGEN VOOR INTERESSANTE PRIJS
**VOOR MEER INFO NODIGEN WIJ U ONZE TELEFONISCHE TE BREIKEN OP 02-512.93.37**----
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.