Volkswagen Golf 1.4 TSI Sportline Automaat NAVIGATIE, CLIMATE, GETINT GLAS, BLUETOOTH, ALCANTARA SPORTSTOELEN, CRUISE, ELEK PAKKET, STAAT

€ 6.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-06-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 248.686 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Sportline Automaat NAVIGATIE, CLIMATE, GETINT GLAS, BLUETOOTH, ALCANTARA SPORTSTOELEN, CRUISE, ELEK PAKKET, STAAT


€ 6.445,-

Algemeen

Bouwjaar 22-06-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 248.686 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Krimpenerwaard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van der Giessenweg 2
Postcode 2921 LP
Plaats Krimpen aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumkrimpenerwaard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2008 - jan. 2013
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)

Elegante lijnen en een relatief groot glasoppervlak geven deze Volkswagen Golf zijn stijlvolle uitstraling. De ledkoplampen benadrukken dat nog eens, ze schijnen krachtig in het donker. Met zijn uitgekiende onderstel en slimme veiligheidssystemen biedt deze auto u te allen tijde veilig en comfortabel rijplezier. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De sportstoelen houden u en uw passagier stevig vast tijdens een snelle rit, maar bieden ook altijd comfortabele ondersteuning. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, donker getint glas achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem met harde schijf wijst de weg! Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Met de audiobediening op het stuur regelt u de geluidsinstallatie gemakkelijk en veilig. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Ook sportstuur met schakelpaddels, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer plus zijn aan boord.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een mooie optie is het bandenspanningscontrolesysteem, dat tijdig waarschuwt bij slappe banden. Door de hill hold control is geen helling meer een probleem om stil te staan.

Is uw nieuwsgierigheid gew

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie