Volkswagen Golf 1.4 TSI Optive 4 Airco, lederen stuurwiel, elektrisch pakket.

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.129 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Optive 4 Airco, lederen stuurwiel, elektrisch pakket.


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.129 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rovemij
Contactpersoon Mike Runge
Adres Hofland 160
Postcode 3641 GJ
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 239290 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 83532890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirst-rovemij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2007 - feb. 2008
Modelcode: V, 1K

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Aantal eigenaren: 5

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 06-83532890 (Mike Runge)

Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Voor een indicatie kunt u foto's sturen. Samen met een juiste beschrijving van eventuele schades en een beschrijving van de technische staat van de auto.
Dat kunt u -appen naar 06-83532890. Wij reageren dan met een voorlopige, vrijblijvende prijsindicatie.

Onze auto's worden standaard afgeleverd met een geldige Apk-keuring en een vloeistoffen-controle.

U kunt optioneel kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket voor 595.- Deze bestaat uit:

- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties
- Een nieuwe Apk-Keuring
- 6 Maanden BOVAG garantie
- 1 jaar AutoFirst pechhulp in heel Europa incuslief aanhangwagen-en caravan dekking.

Wie is Rovemij?

Autobedrijf Rovemij al tientallen jaren een succesvol autobedrijf in Mijdrecht. Wij zijn aangesloten bij AutoFirst; een van de grootste ketens van niet merkgebonden, onafhankelijke garage- en autobedrijven. Via die kwaliteits-organisatie houden wij onze kennis en vaardigheden up-to-date. Bijvoorbeeld door regelmatige bijscholingscursussen te volgen. Via AutoFirst houden wij onze (meet)apparatuur actueel voor de nieuwste merken en types die op de markt komen. En bieden wij onze klanten bijvoorbeeld landelijke en Europese pechhulp-service.

Wij zijn een universeel autobedrijf. Dat betekent dat wij de kennis, ervaring en middelen in huis hebben om alle automerken en -types te onderhouden en te repareren. Volgens de fabrikanteneisen en voorschriften. Daarom, wanneer wij aan een auto werken, blijven de fabrieksgaranties gewoon geldig. En natuurlijk zijn we lid van de BOVAG en RDW-erkend.

Occasions
In onze showroom staan doorgaans rond de 50 occasions. Van groot tot klein, in veel leeftijdsklassen, maar wel kritisch geselecteerd op prijs/kwaliteitsverhouding. Kom gerust, en vrijblijvend, bij ons kijken.

Via www.autofirst-rovemij.nl/beoordelingen kunt u lezen wat onze bestaande klanten van ons denken. Daar zijn we best trots op.

En hebt u een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie