Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline|R-LINENAVICRUISESGS SPORT|
€ 18.900,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 109 kW (148 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 109 kW (148 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carrera Cars Concept |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Arsène Falla 57D |
Postcode | 4621 |
Plaats | |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)4 - 3550200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
**BIENVENUE AU GARAGE CARRERA CARS**
- **Etat : Show-room| Véhicule Comme neuf Démo| RLINE**
**- 1ère immatriculation 12/2016| Garantie 2 ans Totale
- TVA 21% déductible 15619,83€ HTVA/NETTO**
**- Boite Manuelle 6 Rapport
- GPS Navigation via CarPlay**
**- Climatisation Digitale
- Ecran tactile CarPlay
- Détection de Somnomence
- Front Assist & Led
- Sièges Sport R-Line Chauffants**
**- Régulateur et Limiteur de vitesse**
**- Radio et CD Aux USB
- Alarme & Antidémarrage**
**- Bluetooth & Télephone**
**- Direction Assistée**
**- Pack Elèctriques & Confort**
**- Non-fumeur**
- Le véhicule sera livré avec le certificat de kilométrage garantie "Car-Pass" avec rapport d'inspection sur 80 points de contrôles.
- Le véhicule sera prêt à être immatriculé avec sa demande d'immatriculation & Le grand entretien fait avant livraison.
**- Garantie 2 ANS (Complete pièces et main d'oeuvre)**
- Reprise de votre ancien véhicule au meilleur prix !!
**- Financement sur place-Réponse immédiate **
** Véhicule visible dans notre show room:**
- **Rue Arsène Falla 57 à 4621 Fléron**
** (ancien garage VW Paisse Fléron)**
**Contactez-nous pour plus de renseignements:**
Pour vous servire trois fois mieux:
**Rue Arsène Falla 57,-FLERON (Showroom/Atelier)**
**TEL : 04 355 02 00 **
**GSM : +32 475 33 11 11 (FR/NL/ENG)**
**Bld Zénobe Gramme 96 -HERSTAL (Showroom)**
**TEL : 04 355 02 00**
**GSM : +32 476 24 18 18 (FR/ENG)**
**Avenue Georges-Truffaut 63 -JUPILLE (Showroom)**
**TEL : 04 355 02 00 **
**GSM : +32 485 33 72 27 (FR/NL/ENG)**
**Atelier professionnel, pour l'entretien, diagnostic et le service après vente avec 1AN Approved garantie**
www.facebook.com/Carrera-Cars-408562019268428
Carrera Cars la Solution simple, rapide et accessible !
**Vendeur Agrée FederAuto Traxio 2019 & 2020**
**WEB: WWW.CARRERACARS.BE**
**!!! Le Spécialiste de l'Occasion Garantie !!!**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.