Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 160PK 6 VI
€ 7.450,-
Bouwjaar | 04-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.592 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.592 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HACO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | JP Broekhovenstraat 12A |
Postcode | 8081 HC |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13163159 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hacoautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R17
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.246 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Rijdt en schakelt zeer goed, luxe highline uitvoering, motor en cilinderkop gereviseerd, nieuwe zuigers en nieuwe distributiekettingset, nieuwe turbo, afgeleverd met grote onderhoudsbeurt / APK!
Deze Volkswagen Golf is door ons geïmporteerd uit Duitsland, hierbij is documentatie aanwezig. De kilometerstand is te achterhalen door de volledige onderhoudshistorie die opgevraagd is bij de VW dealer in Duitsland en de Duitse APK TUV papieren.
De auto is voorzien van Nederlandse kentekenplaten, dit betekend dat de BPM betaald is. De auto kan bij ons in de garage op uw naam gezet worden, hierdoor wordt u de eerste eigenaar in Nederland en kunt u hem meteen mee naar huis nemen.
Wij hebben de auto bij binnenkomst volledig nagekeken, hierna de motor gedemonteerd en deze gereviseerd. Hierbij zijn alle 4 de zuigers vervangen, de cilinderkop volledig gereviseerd, nieuwe koppakkingset gemonteerd, waarbij alle motorpakkingen zijn meegenomen, een
nieuwe distributiekettingset gemonteerd incl. Nokkenasversteller en de turbo vervangen. Ook is er een grote beurt uitgevoerd, waarbij alle filter, de olie, de bougies en de bobines zijn vervangen. Ook zit er een nieuwe accu in. Het onderhoud van de auto is uitgevoerd volgens het onderhoudsplan.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen standaard extra rijklaar of afleverkosten voor de auto!
Auto's worden bij ons volledig nagekeken, gepoetst en gereinigd, voordat deze worden geadverteerd!
Auto's kunnen bij ons in de garage op naam gezet worden en direct worden meegenomen!
Auto is naar wens van de klant af te leveren!
Financiering mogelijk!
Bezichtigingen op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.