Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline| DSG| stoelverwarming| dealer onderhouden

€ 12.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-07-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.100 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline| DSG| stoelverwarming| dealer onderhouden


€ 12.250,-

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.100 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AT Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tinsteden 3
Postcode 7547 TH
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17806010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.atcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline| DSG| stoelverwarming| dealer onderhouden


- Kenteken: Z-644-HV
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 12-04-2025
- Tellerstand: 113100 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CXS
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1171 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Licht pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 15"
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Aan het einde van het contract is de auto eigendom van de ondernemer
- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Alarm
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Audio-installatie
- Behoud van vermogen binnen de onderneming
- Bepaal zelf de looptijd van het contract en hoogte van de maandtermijn
- Bestuurdersairbag
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Boetevrij aflossen zonder hercalculaties
- Centrale deurvergrendeling
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Climate Control
- Comfortstoel
- Electronic Brake Distribution
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Enige leasevorm waarbij je profiteert van fiscale voordelen
- Hill hold-functie
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Houten versnellingspook
- Knie airbag(s)
- Lendesteun
- Lendesteunen
- Metallic lak
- Mistlampen
- Mistlampen adaptief
- Mogelijk voor starters en zzp
- Parkeer-assistent
- Parkeersensor
- Passagiersairbag
- Radio/CD-speler
- Startonderbreker
- Traction Control
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold func

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie