Volkswagen Golf 1.4 TSI 3X R-Line PanoVirtualDSGKeyless

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.387 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI 3X R-Line PanoVirtualDSGKeyless


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.387 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam W. de Jong Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Timmerfabriekstraat 18
Postcode 2861 GV
Plaats Bergambacht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30720993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wdejongautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 179 x 144 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.191 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Voorzien van:
-Led verlichting voor
-3D Led achter met dynamische richtingaanwijzers
-R-Line In- Exterieur en Onderstel
-19'' Zwarte velgen
-Getinte ramen
-Elek. Ramen
-Elek. Verstel- en Verwarmbare spiegels
-Parkeersensoren voor en achter
-Cruise control
-Vermoeidheidsherkenning
-Grootlicht assistent
-Keyless Entry & Go
-Ambiente verlichting in het wit
-Carbon look inleg
-Velours bekleding
-Virtual Cockpit
-Multifunctioneel stuurwiel in leder bekleed met F1 flippers en afgevlakt
-Aluminium sportpedalen
-Discover media
-Navigatie
-FM Radio
-Telefoonvoorbereiding
-Apple Carplay & Android Auto
-Spraakbediening
-Cd-Speler
-Stoelverwarming voor
-2-Zone climate control
-Draadloze oplaadmogelijkheid
-Lederen versnellingspook
-Auto-Hold functie
-Bekerhouders voor met afdek luik
-Rokerspakket (Ongebruikt)
-Middenarmsteun voor verstelbaar met opberg vak
-Middenarmsteun achter met bekerhouders
-Isofix achter
-Etc.

Deze Golf R-Line verkeerd in een nette staat en is afkomstig van de 2e eigenaar. De auto is allereerst als Jahreswagen gebruikt. Hierna is hij naar een particuliere eigenaar gegaan, waarvan wij de auto gekocht hebben.
Al het onderhoud staat netjes digitaal geregistreerd, een overzicht van het uitgevoerde onderhoud kan u vinden in de foto's (op onze website).


Tegen een meerprijs van €270,- krijgt u een Autotrust instap garantie van 6 maanden of 15.000Km, hiermee kan u bij elke garage terecht. Deze garantie valt nog uit te breiden naar een garantie van 12 of 24 maanden. De kosten hiervan kan u navragen bij ons.

= Bedrijfsinformatie =

Op onze website vindt u een volledige fotoreportage van deze auto met 100+ foto's.

Volg ons op Instagram: @Wdejongautos om als eerste de nieuwe voorraad te zien!

Heeft u interesse in deze auto en wilt u hem komen bekijken? Neem dan vooraf contact met ons op via de mail of bel ons even, zodat wij de auto voor u klaar kunnen zetten.
Wij zijn van maandag t/m zaterdag op afspraak geopend. Neem daarom telefonische contact op om een afspraak in te plannen en om eventuele teleurstelling te voorkomen.

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie