Volkswagen Golf 1.4 TSI 122pk | Navi | Pano | Airco | Centr.v | Pdc | Isofix | Full-option's
€ 6.999,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.382 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI 122pk | Navi | Pano | Airco | Centr.v | Pdc | Isofix | Full-option's
€ 6.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.382 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Gelderland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 38-A |
Postcode | 8091 AD |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4579417 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagegelderland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Natuurlijk, een Volkswagen herken je altijd. Want een Volkswagen onderscheidt zich met zijn kwaliteit, zijn doordachte techniek en zijn geweldige rijeigenschappen. En dat geldt ook voor deze Golf. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer adaptieve mistlampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Ook is de Volkswagen uitgerust met: navigatiesysteem, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Volkswagen te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld er kunnen geen rechten aan ontleend worden (een eventueel foutje is immers menselijk).
Voor meerdere foto's van deze auto kijk dan even op onze website.
Het is verstandig om eerst even van tevoren contact op te nemen ,dit is in verband met onze snel wisselende voorraad .
Garage Gelderland is een autobedrijf dat beschikt over een zeer gevarieerd aanbod in jong gebruikte occasions. Wij hebben altijd minimaal 50 occasions voor u op voorraad in alle prijsklassen . Bent u op zoek naar een jong gebruikte auto of na
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.