Volkswagen Golf 1.4 Trendline
€ 3.849,-
Bouwjaar | 2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.649 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.649 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EMK-Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwkerksedijk 17 - C |
Postcode | 5051 HS |
Plaats | Goirle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27655901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.emkcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nieuwe APK ( geldig tot 10-06-2025 )
Rijdt en schakelt zeer goed.
Oliefilter is vervangen.
remblokken en schijven voor zijn vervangen.
remklauw links achter is vervangen
veren achter vervangen.
multiriem vervangen.
Gebruikers sporen naar leeftijd en kilometerstand.
voor meer info graag contact opnemen met onder staande nummer.
EMK - Cars
Nieuwkerksedijk 17 C
5051 HS Goirle
info@EMK-CARS.nl
Tel: 0627655901
Wij doen er alles aan om de informatie op onze advertentie zo compleet en kloppend mogelijk te houden, echter kunnen hieraan geen rechten worden ontleend. Fouten zijn immers nooit uit te sluiten vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
In verband met onze snel wisselende voorraad adviseren wij u om vooraf eerst telefonisch contact met ons op te nemen voordat u ons bezoekt om achteraf teleurstellingen te voorkomen.
Overschrijven (tenaamstelling) doen we zelf en is 7 dagen in de week van 08.00u tot 22.00u kosteloos mogelijk. Dus ook op zondagen.
Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan. Wij zijn 7 dagen in de week van 8.30 uur tot 21.00 uur alleen op afspraak open. Voor informatie of voor het maken van een afspraak zijn wij altijd te bereiken zie onder onze gegevens.
Inruil is altijd mogelijk!
EMK - Cars
Nieuwkerksedijk 17 C
5051 HS Goirle
info@EMK-CARS.nl
Tel: 0627655901
Wij werken alleen op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.