Volkswagen Golf 1.4 Trendline // e APK // 18' velgen
€ 5.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.749 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.749 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leudal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Napoleonsweg 52 |
Postcode | 6081 AD |
Plaats | Haelen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21464817 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleudal.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Volkswagen Golf uit 2009
Nette Golf op 18' licht metalen velgen met o.a :
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) knie
Airbag(s) side voor
Airco automatisch
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Boordcomputer
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Electronic Brake Distribution (EBD)
Elektrische ramen voor
Startblokkering
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Tractie Controle Systeem (TCS)
166.000 km
APK tot 18-6-2025
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u interesse in deze occasion?
Bel ons dan op 0621464817 voor een afspraak om vrijblijvend te komen kijken en proefrijden.
Op deze manier weet u zeker dat we ruim de tijd kunnen nemen om u van dienst te zijn.
We staan voor u klaar op Maandag van 12.00-18.00 uur , op Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00-18.00 uur en op Zaterdag van 10.00-16.00 uur
Inruil van u huidige auto is altijd mogelijk.
Komen we tot een overeenkomst?
Dan leveren wij uw nieuwe auto af zonder afleverings- of andere bijkomstige kosten.
Wij helpen u graag verder met autoverzekeringen of financieringen (zie 'diensten' op de website)
Autobedrijf Leudal
info@autobedrijfleudal.nl
www.autobedrijfleudal.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.