Volkswagen Golf 1.4 FSI Businessline NL Auto _1Ste Eigenaar

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-05-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.367 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Volkswagen Golf 1.4 FSI Businessline NL Auto _1Ste Eigenaar


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-05-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.367 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BT Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lauwerswelle 12
Postcode 9231 DV
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21274099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bt-occasions.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 FSI Businessline NL Auto _1Ste Eigenaar

- Kenteken: 24-RK-GK
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 23-05-2025
- Tellerstand: 165367 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BLN
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1176 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Pakket: Eco pakket

- Boordcomputer
- Cruise control

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 16"
- Sportonderstel
- Sportvelgen

Infotainment

- Radio CD speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)

Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Met lederen stuur en versnellingspook, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.

We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?

Geen afleveringskosten, rijklaar en inruil mogelijk.

*** APK keuring t/m 20 Mei 2024  ***

Ondanks de gebruikelijke zorgvuldigheid kan een onjuistheid in bovenstaande gegevens zijn opgetreden. B&T Occasions kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Voor het maken van een afspraak of voor aanvullende informatie zijn wij te bereiken op
06 - 212 740 99
Om teleurstellingen te voorkomen graag v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie