Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style / DSG / Panoramadak / 17'' LMV / NVW
€ 27.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.811 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.811 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug De Lier |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leehove 49 |
Postcode | 2678 MA |
Plaats | De Lier |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 525650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - dec. 2022
Technische informatie
Vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Ledig gewicht: 1.490 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Das WeltAuto (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Je merkt het aan de look and feel van deze auto: dit is kwaliteit. De Volkswagen Golf is ontworpen volgens de Duitse opvattingen van kwaliteit en degelijkheid, maar biedt tegelijk een hoge mate van comfort en uitstekende rijkwaliteiten. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2021 en heeft 31811 kilometer gelopen. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De onderhoudshistorie van deze auto is bekend. Elektrisch rijden of toch benzine? Voor allebei is iets te zeggen. Daarom biedt de hybride motor van deze Volkswagen Golf de keus. Stap achter het stuur en u voelt zich meteen thuis. Het interieur voelt weldadig aan. De bestuurdersstoel met zijn massagefunctie helpt u om tijdens iedere rit ontspannen en alert te blijven. Het elektrisch bediende glazenpanorama dak zorgt voor licht en gevoel van ruime. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, trailer assistent, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Met full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels en draadloos opladen is deze auto helemaal compleet.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Onderweg zorgt verkeersbord
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.