Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style | CarPlay | Elektr. bestuurdersstoel met geheugen | Navi | ACC | LED
€ 26.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 02-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style | CarPlay | Elektr. bestuurdersstoel met geheugen | Navi | ACC | LED
€ 26.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Jansen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boerendanserdijk 57 |
Postcode | 8024 AG |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4531014 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 71 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Wielbasis: 262 cm
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,8 kWh/100km
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie , geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.