Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE|Pano|IQ Led||Sfeer|Navi|Carplay|

€ 31.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.733 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE|Pano|IQ Led||Sfeer|Navi|Carplay|


€ 31.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.733 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Vossen Exclusive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kraaivenstraat 30A
Postcode 5048 AB
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52662322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanvossenexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,645161290323 kWh/100km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie: Bovag garantie meerprijs: €656,- tot 1500ccm €867,- tot 2000ccm €1235,- vanaf 2001ccm Je krijgt bij ons BOVAG GARANTIE pakket Europa dekking zonder kilometerbeperking. Met onze BOVAG pakket, kan je voor eventuele reparaties naar de dealers van VW, Audi, Mercedes etc. Vraag ons team naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Volkswagen. Das Auto. Meer hoeven we eigenlijk niet te zeggen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De stoelverwarming maakt het interieur snel behaaglijk op koude dagen. Het daglicht valt in overvloed via het elektrisch bediende panoramadak op het fraaie interieur. De kwaliteit van de matrix LED-verlichting geeft het gevoel dat u bij daglicht rijdt. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen zijn aan boord.

Stel de interface voor uw cockpit naar wens in met het digitale dashboard van deze auto. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem aan boord! Deze Volkswagen Golf is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Extra opties op deze auto zijn: kruisend verkeer detectie, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen, DAB ontvangst en parkeersensoren achter.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrume

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie