Volkswagen Golf 1.4 E HYBRID 204PK STYLE ALCANTARA/LED/PDC

€ 23.945,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 76.576 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf 1.4 E HYBRID 204PK STYLE ALCANTARA/LED/PDC


€ 23.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 76.576 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Heijne occasion dealer
Contactpersoon Chris Heijne
Adres Lijnderdijk 83
Postcode 1161 KD
Plaats Zwanenburg
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 4973274 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovoorraad.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - nov. 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 150 kW (204 PK)
Vermogen brandstofmotor: 150 kW (204 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 80 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,8 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

De Volkswagen Golf E-hybrid de plug-in hybride van de VW Golf.
Deze heeft een aandrijflijn met een 1.4 TSI (110 kW/150 pk), een elektromotor (81 kW/110 pk), een DSG-transmissie en een 13 kWh-accu. Dit heeft vele voordelen: Volledig elektrisch rijden tot actieradius van 80kilomter!! zeer zuinig in brandstof verbruik!! (fabrieksopgave 0.9l/100) of sportief rijden met 204pk!!

Dit betreft een dealerauto dealer onderhouden!
Deze Vw golf e-hybrid heeft vele luxe opties en extra o.a.: Origineel grootbeeld multimedia/audio/navigatiesysteem, Volledig digitaal instrumentenpaneel, App-connect, sport comfort stoelen ErgoActive bestuurdersstoel, 14-voudig elektrisch verstelbaar met geheugen en massagefunctie, Stoel en stuur verwarming, alcantara bekleding, LED-verlichting Koplampverlichting LED 'Plus', interieur sfeer verlichting, , Airconditioning automatisch, 3 zone, Multifunctioneel leder stuurwiel, schakelmogelijkheden via stuurwiel, parkeersensoren voor en achter, cruise-control adaptief, lane assist.

Kijk voor meer informatie op de website van autobedrijf Heijne www.autovoorraad.nl Tel:020-4973274

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Heijne is een BOVAG occasion dealer met een topselectie jong gebruikte auto`s deze zijn: 100% onderhouden met duidelijke historie, gegarandeerde kilometerstanden, BOVAG garantie en altijd scherp geprijsd. Uw huidige auto ruilen wij graag in! Ook zijn wij gespecialiseerd in het financieren van u nieuwe aankoop dit zowel voor de particuliere klant of Financial-lease voor de (startende) ondernemer en zzp'er. Dit tegen de meest gunstige voorwaardes en laagste rente tarieven. Optioneel kunt u kiezen voor het Heijne Afleverpak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie