Volkswagen Golf 1.4 CL NAP APK Mei 2025 Stuurbekrachtiging
€ 1.675,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-05-1993 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.084 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.391 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-1993 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.084 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.391 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoAnnie |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Produktieweg 11 |
Postcode | 9601 MA |
Plaats | Hoogezand |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43007662 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf 1.4 CL NAP APK Mei 2025 Stuurbekrachtiging
- Kenteken: GL-GG-97
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 10-05-2025
- Tellerstand: 187084 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1993
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1391 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 985 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 1
Exterieur
- Achterruitwisser en sproeier
- Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Zonwerend glas
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank neerklapbaar
- Stuurbekrachtiging
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Bij deze bied AutoAnnie deze Golf 3 aan
Auto rijdt en schakelt nog heerlijk!!
Highlights:
- Origineel Nederlandse auto met een NAP Logische lage tellerstand
- Boekjes aanwezig
- Distributieriem gedaan bij 153xxx
Bij ons is de overschrijving gratis!
Pinnen is ook mogelijk!
Inruilen is bij ons geen enkel probleem! Via Whatsapp, Marktplaats en Email kunt u uw inruilverzoek indienen.
Financiering behoort bij ons ook tot een van de mogelijkheden!
AutoAnnie
Produktieweg 11
9601MA Hoogezand
T: 0643007662
@: info@autoannie.nl
Openingstijden:
Alleen op afspraak 7 dagen per week en in de avonden!!!
Disclaimer: Wij proberen onze advertenties met zoveel volledig mogelijk en met de grootste aandacht samen te stellen, echter kunnen aan onze advertenties geen rechten worden ontleend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.