Volkswagen Golf 1.4-16V Trendline AIRCO INRUIL KOOPJE MEENEEM PRIJS
€ 895,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-11-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.515 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.515 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ed Kar Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berkenwoudestraat 23 |
Postcode | 3076 JA |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51191563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.edkar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
INRUIL KOOPJE, START EN RIJDT NORMAAL.
KILOMETER TELLER WERKT NIET GOED.
EXPORT PRICE / MEENEEM PRIJS.
-INRUIL IS MOGELIJK MAAR WEL TEGEN HANDELS PRIJZEN. VOOR MEER INFO KUNT U ONS MAILEN OF DIRECT BELLEN: 0651191563
Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
U kunt bij ons al uw export documenten regelen inclusief verzekering,
Optioneel: De kosten van 3 maanden extra garantie bedragen VA ?495
- Op onzin biedingen wordt NIET gereageerd
Openingstijden zijn op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30, op zaterdag van 9:30 tot 16:00. Op zondag zijn we dicht.
Het is mogelijk om een afspraak in te plannen buiten kantooruren, graag hiervoor even bellen.
Wij raden u aan om even te bellen als u naar een auto wilt komen kijken, zo weet u zeker dat u niet voor niks rijdt.
Kijk voor meer info en onze volledig voorraad op onze website: www.edkar.nl
Tekstfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.