Volkswagen Golf 1.4-16V 75pk Trendline RIJKLAAR | Beurt + APK | Centr. deurvergr. | Radio | Stuurbekrachtiging | Metallic lak | Trekhaak |
n.o.t.k.
Bouwjaar | 30-01-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.256 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Volkswagen Golf 1.4-16V 75pk Trendline RIJKLAAR | Beurt + APK | Centr. deurvergr. | Radio | Stuurbekrachtiging | Metallic lak | Trekhaak |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.256 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Eriton |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brandemeer 2 |
Postcode | 8918 GG |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2663633 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 36405734 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-eriton.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 1998 - nov. 2001
Modelcode: IV, 1J
Technische informatie
Koppel: 128 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Nieuw in de voorraad, deze echte inruiltopper: Deze schitterende Volkswagen Golf 1.4-16V Trendline uitvoering met slechts 184.000 km op de teller! De Volkswagen Golf is sinds jaar en dag ontzettend populair en dus zeker de moeite waard! De Volkswagen Golf onderscheidt zich door zijn stoere, expressieve design en de geweldige rijeigenschappen. De Trendline uitvoering is rijkelijk uitgerust en voorzien van onder andere; centrale deurvergrendeling, radio, stuurbekrachtiging, metallic lak, bumpers in carrosseriekleur, airbags, ABS, stoelen in hoogte verstelbaar en nog veel meer! Door zijn sterke, doch zuinige 1.4 benzine motor heeft deze VW Golf een power van maar liefst 75pk en een geremd trekvermogen van maar liefst 1.000 kg! Deze auto is voorzien van een trekhaak. Deze auto verkeert in zeer nette staat, origineel Nederlands geleverd en alle onderhoudshistorie is aanwezig! Betreffende auto wordt rijklaar geadverteerd inclusief onderhoudsbeurt, nieuwe APK en poetsbeurt! Bel of mail voor extra informatie naar telefoonnummer: 058-2663633 / 06-36405734 of e-mailadres: verkoop@eriton.nl
= Bedrijfsinformatie =
Sinds 1989 is Autobedrijf Eriton dé betrouwbare partner in mobiliteit! Met meer dan 30 jaar ervaring staan onze collega's graag voor u klaar en bieden wij totaaloplossingen in de automotive branche. Alle vormen hiervan komen bij ons aan bod; service en onderhoud, in- en verkoop van auto's (BOVAG), zoekopdrachten, financial- en operational lease, maar natuurlijk ook private lease. Daarnaast is Autobedrijf Eriton al jaren met trots partner van AutoFirst Nederland. AutoFirst is een franchiseformule voor eigentijdse garagebedrijven die met de modernste toepassingen, topkwaliteit en een hoge servicegraad nastreven. Bij Autobedrijf Eriton houden wij de drempel laag en is iedereen welkom! Wij nodigen u daarom graag uit voor een vrijblijvende afspraak en/of proefrit. U bent van harte welkom! Bel/whatsapp voor meer informatie of het plannen van onderhoud of een vrijblijvende proefrit en/of offerte naar telefoonnummer: 0
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.