Volkswagen Golf 1.3 Function
€ 4.500,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 02-06-1992 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.213 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.272 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-06-1992 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.213 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.272 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Huizinga |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Blauwgras 2A |
Postcode | 9203 HM |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23265966 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumhuizinga.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 151 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 170 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 820 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.360 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 410 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Beschikbare afleverpakketten:
o Pakket #1 (€ 395): Dit afleverpakket bevat: 1 maand garantie, Nieuwe APK, Poetsbeurt, Tenaamstelling voertuig, Voertuigcheck ( 45 punten )
o Pakket #2 (€ 695): Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie, Kleine beurt, Nieuwe APK, Poetsbeurt, Tenaamstelling voertuig, Voertuigcheck ( 45 punten )
o Pakket #3 (€ 995): Dit afleverpakket bevat: 6 maanden garantie, Grote beurt, Nieuwe APK, Poetsbeurt
INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK ! !
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sturen via :
- WhatsApp op 06-23265966
- E-mail naar: info@autocentrumhuizinga.nl
FINANCIERING IS MOGELIJK, BEL OF E-MAIL ONS VOOR DE VOORWAARDEN.
Heeft u interesse of een vraag?
Aarzel dan niet en bel of mail ons! ( 06-23265966 / info@autocentrumhuizinga.nl )
Wij houden geen auto's vast als er geen aanbetaling is gedaan. Als u een afspraak maakt bij ons, bel dan ALTIJD voordat u van huis vertrekt zodat wij u de actuele status kunnen vertellen over de beschikbaarheid van de auto.
Wilt u langskomen voor een auto? Uiteraard is dat mogelijk, maar BEL even van tevoren zodat u niet voor niets komt.
U kunt ook 's avonds langskomen en in het weekend! ( OP AFSPRAAK )
Met vriendelijke groet,
T E A M - AUTOCENTRUM HUIZINGA
Maurice Huizinga
06 - 23 26 59 66
Melvin Huizinga
06-81 90 52 42
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.