Volkswagen Golf 1.2 TSI MATCH CLIMA PDC 94DKM STOELVERW.

€ 8.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.000 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI MATCH CLIMA PDC 94DKM STOELVERW.


€ 8.250,-

Algemeen

Bouwjaar 10-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.000 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming J. Semler
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kasteeldreef 23
Postcode 5151 RR
Plaats Drunen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55474811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Ledig gewicht: 1.134 kg
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

o Rijdt en schakelt perfect .

o Boekjes en TUV aanwezig.

o APK geldig tot 21-06-2025.

= Bedrijfsinformatie =

UITSLUITEND EN ALLEEN OP AFSPRAAK AANWEZIG EN GEOPEND!!!
Wilt u komen graag ruim van te voor aangeven dat u wilt komen, dan staat u niet voor een gesloten deur.

ALTIJD BELLEN. Auto's kunnen helaas niet vast gehouden worden!!

Tel: 0655474811

oo Inruil is UITSLUITEND OP locatie. oo

Eventueel een video of extra foto's mogelijk van de desbetreffende auto.

Omdat ik niet altijd aanwezig ben en om teleurstellingen te voorkomen adviseer ik u om te BELLEN voor uw komst. 0655474811

De aangegeven prijs is een VASTE meeneemprijs.

o Inruil op handelsbasis!!!!


ooo BEL ALTIJD voor u vertrekt !! ooo


Graag Tot Ziens bij J Semler Auto's in Drunen

Openingstijden:
Maandag 10.00 tot 17.00
Dinsdag 10.00 tot 17.00
Woensdag 10.00 tot 17.00
Donderdag 10.00 tot 17.00
Vrijdag 10.00 tot 17.00
Zaterdag 11.00 tot 16.00
Zondag : GESLOTEN

Tel: 0655474811

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie