Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline XENON / STOELVERW. / CLIMA / CRUISE / TREKHAAK / PDC V+A / BLUETOOTH / MISTLAMPEN / NETTE AUTO

€ 10.888,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-05-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.225 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline XENON / STOELVERW. / CLIMA / CRUISE / TREKHAAK / PDC V+A / BLUETOOTH / MISTLAMPEN / NETTE AUTO


€ 10.888,-

Algemeen

Bouwjaar 08-05-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.225 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Galema & de Boer Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eniggaburren 14
Postcode 8711 HP
Plaats Workum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10004971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.galemadeboer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - mrt. 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Niet voor niets kiezen massa's autoliefhebbers elke keer weer voor Duitse kwaliteit. Sublieme uitvoering, superieure techniek en onovertroffen rijprestaties. Allemaal gegoten in robuust staal. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Beide verwarmbare voorstoelen hebben een geavanceerde massagefunctie, zodat u ook na een lange rit soepel uitstapt. Net als uw bijrijder. Ziet er goed uit, die sportstoelen. Maar waar het om gaat, is de solide zit onder alle omstandigheden. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, sportinterieur, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Andere zender, andere muziek, meer volume? Met de audiobediening op het stuur is het makkelijk en veilig geregeld. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Met cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond.

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie