Volkswagen Golf 1.2 TSI HIGHLINE CABRIO/CLIMATE/17''LMV/CRUISE/AUX
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-01-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.714 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.714 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Dellen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beurtvaart 8A |
Postcode | 9101 RB |
Plaats | Dokkum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57721878 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | occasions.mobilox.nl/2277196-van-dellen-autos |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Geweldige Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline Cabrio! Het betreft een origineel Nederlands geleverde en keurig onderhouden Golf Cabrio welke in een super nette staat verkeert met slechts 78714 km!
Deze auto is voorzien van luxe opties zoals 17 Inch lichtmetalen wielen, Parkeersensoren voor en achter, Stoelverwarming, Climate control, Automatische verlichting, Regensensor, Automatisch dimmende binnenspiegel, Multifunctioneel stuurwiel, Cruisecontrol, Elektrische ramen voor en achter, Isofix, Mogelijkheid om passagiersairbag uit te schakelen, Midden armsteun en een multimedia systeem met o.a. Aux. De gehele optielijst vind u hieronder.
De kilometerstand wordt gegarandeerd door middel van RDW tellerrapport.
Bij ons worden geen afleverkosten in rekening gebracht.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
- Kenteken: 7-TDX-35
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 11-01-2025
- Tellerstand: 78714 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CBZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1321 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Comfort pakket
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Grootlichtassistent
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor
Pakket: Licht pakket
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Kleur zwart
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
Infotainment
- Audio installatie
- Aux
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Mogelijkheid uitschakelen passagiersairbag
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.