Volkswagen Golf 1.0 TSI R-Line Comfortline DSG 2018 Navigatie | Bluetooth | Airco | Cruise control | PDC | Lichtmetaal | e APK
€ 19.499,-
Bouwjaar | 03-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.525 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSI R-Line Comfortline DSG 2018 Navigatie | Bluetooth | Airco | Cruise control | PDC | Lichtmetaal | e APK
€ 19.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.525 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thomas Rutten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg Zuid 40 |
Postcode | 6021 PT |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thomas-rutten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse Volkswagen Golf. Het is een auto uit 2018, er staat 30.525 kilometer op de teller. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Ontspannen rijden begint met de juiste zit. Daar zorgen de comfortstoelen wel voor. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.
Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem met harde schijf. Deze Volkswagen Golf is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van regensensor, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een meeneemprijs zonder inruil. Inruilprijs voor deze Golf bedraagt €19.750,-
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
Beter bekijken? Via onze website kunt u de auto volledig via 360 graden view bezichtigen.
Ondanks onze grote zorgvuldighe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.