Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline, Automaat, Nav, Climate, Cruise, Massage, Carplay, 16.

€ 14.999,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-05-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 142.765 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline, Automaat, Nav, Climate, Cruise, Massage, Carplay, 16.


€ 14.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-05-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 142.765 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Totaal Service Pluim
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Ambacht 35
Postcode 6931 EZ
Plaats Westervoort
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3118282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website atspluim.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Deze Volkswagen Golf komt uit 2019, werd geleverd van 01-09-2018 tot 31-12-2019 en kostte toen € 31.269,-. Deze geïmporteerde personenauto staat nog niet op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 198 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1230 kg. De APK is geldig tot 07-05-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Zeer mooi en netjes onderhouden.
Voor vragen of een proefrit kunt u altijd bellen of mailen.

Telefoon: 026-3118282

Mobiel: 0651703186
0631949519
Website: www.atspluim.com
Email: atspluim@gmail.com
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 07.30 tot17.30 Zaterdags 09.00 tot 12.30

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie