Volkswagen Golf 1.0 TSi Edition | ECC | Stoelverwarming | 16 Inch | Privacy Glass | Carplay | 54.076 Km
€ 21.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSi Edition | ECC | Stoelverwarming | 16 Inch | Privacy Glass | Carplay | 54.076 Km
€ 21.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2020 - okt. 2021
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
De Volkswagen Golf 1.0 TSI Edition uit 2022 is een moderne en stijlvolle hatchback die bekendstaat om zijn combinatie van efficiëntie, comfort en technologie. Ondanks zijn compacte motorinhoud zorgt deze turbobenzinemotor voor een soepele en verrassend krachtige rijervaring. Dit maakt de auto ideaal voor dagelijks woon-werkverkeer, maar ook geschikt voor langere ritten. Met een kilometerstand van slechts 54.076 kilometer is deze Golf nog relatief nieuw, wat een lange levensduur en betrouwbaarheid garandeert. Qua comfort en luxe biedt deze Volkswagen Golf een uitgebreide lijst aan uitrustingen. Eén van de meest opvallende functies is de elektronische klimaatregeling (ECC), waarmee de temperatuur in de auto nauwkeurig geregeld kan worden. Hierdoor blijft het interieur altijd aangenaam, ongeacht het weer buiten. Bestuurder en passagier kunnen elk hun eigen temperatuurvoorkeur instellen, wat bijdraagt aan het comfort, vooral tijdens lange ritten of bij wisselende weersomstandigheden. Daarnaast biedt deze Golf ook stoelverwarming voor de voorstoelen. Dit is een populaire functie, vooral tijdens de koude wintermaanden. De verwarmbare stoelen zorgen ervoor dat de bestuurder en de passagier snel op temperatuur zijn en extra comfort ervaren, zelfs bij lage buitentemperaturen. Het exterieur van de Volkswagen Golf 1.0 TSI Edition uit 2022 straalt sportiviteit en stijl uit. Met 16-inch lichtmetalen velgen heeft de auto een elegante, maar toch dynamische uitstraling. De grotere wielen dragen niet alleen bij aan het sportieve uiterlijk, maar verbeteren ook de wegligging en stabiliteit. Verder is de Golf uitgerust met privacy glass, dat niet alleen zorgt voor extra bescherming tegen de zon, maar ook bijdraagt aan een premium look en meer privacy biedt voor de inzittenden. Een belangrijk technologisch hoogtepunt van deze uitvoering is de integratie van Apple CarPlay. Met CarPlay kunnen gebruikers hun iPhone eenvoudig verbinden met het infotainmentsysteem van de auto, wat toegang geeft tot apps, muziek, berichten en navigatie. Dit maakt het rijden niet alleen veiliger, doordat de bestuurder zijn telefoon
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.