Volkswagen Golf 1.0 TSI Connected Series |NL-Auto|NAP|12 mnd BOVAG garantie|
€ 14.350,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-09-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.419 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.419 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van den Bergh |
Contactpersoon | dhr M. Verdoold |
Adres | Wormerhoek 6 |
Postcode | 2905 TX |
Plaats | Capelle aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2363739 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvandenbergh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Vakgarage PremiumPakket: Dit volledige afleverpakket omvat: 1. Nieuwe APK keuring 2. Volledige afleverinspectie in combinatie met grote onderhoudsbeurt. 3. Onderhoud aan airco installatie. 4. Professionele poetsbeurt 5. 12 maanden BOVAG garantie 6. 1-jaar Vakgarage Pechhulp (mobiliteitsservice).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Welkom bij Vakgarage van den Bergh in Capelle aan den IJssel!
Deze comfortabele en praktische VW Golf, dealeronderhouden, verkeert in technisch zeer goede staat.
Donker getinte ramen achter, climate control, cruise control, lichtmetalen velgen, soepele maar toch zuinige TSi motor staan garant voor rijplezier.
Deze Volkswagen Golf 1.0 TSi Connect wordt afgeleverd inclusief 12 maanden BOVAG garantie!
Bijkomende kosten: Afleverpakket 595 euro.
Hiervoor wordt de auto voorzien van een nieuwe APK keuring, uitgebreide afleverinspectie met grote onderhoudsbeurt, poetsbeurt, onderhoud aan airco installatie, 12 maanden BOVAG garantie en 1 jaar mobiliteitsservice (Vakgarage Pechhulp).
Let op: Bezichtiging en/of proefrit alleen op afspraak!
Wilt u deze auto komen bezichtigen, belt u dan vooraf voor de beschikbaarheid en om een afspraak in te plannen (bezichtiging/verkoop alleen op afspraak!)
U kunt ons bereiken op 010-458 49 55, Michiel Verdoold en het Van den Bergh team heten u van harte welkom!
VAKGARAGE van den Bergh is sinds 1966 een begrip in Capelle aan den IJssel.
Als BOVAG autobedrijf dragen wij zorg voor uw auto. In onze ruime werkplaats verzorgen wij dagelijks APK keuringen aan alle merken auto's, voeren wij onderhoud en reparatie's uit.
Ook voor klein schade herstel kunt u bij ons terecht. Parkeerdeukje, schaafplek, fijne krasjes op de auto worden in eigen beheer vakkundig hersteld.
Uiteraard monteren wij vakkundig nieuwe banden en is opslag van zomer/winterbanden mogelijk.
Openingstijden showroom:
Ma-vrij 09.00 - 16.30 uur
Za 09.00 - 13.00 uur
Mogen wij u binnenkort begroeten?
Met vriendelijke groet,
Mi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.