Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline | Clima | Cruise | Camera | Apple/Android |
€ 16.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.646 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.646 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Knaap |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eenspan 41 |
Postcode | 3897 AL |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5255757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanderknaap.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- 6 mnd AvdK Garantie (€ 695): Dit afleverpakket bevat: BOVAG Afleverbeurt
- 12 mnd BOVAG Garantie (€ 1.295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt
Deze fraaie Volkswagen Golf is in 2018 voor het eerst op kenteken gezet. De auto is onder andere voorzien van; cruise control, climate control en elektrisch bedienbare ramen. Ook is de auto achteraf voorzien van een entertainmentsysteem met Apple carplay/Android auto en een achteruitrijcamera.
Voor de genoemde vraagprijs wordt de auto afgeleverd inclusief minimaal 3 maanden APK en een poetsbeurt. Al onze occasions ondergaan een inspectie voorafgaand aan de aflevering en alle vloeistoffen worden op niveau gebracht.
Voor een meerprijs van €1295,- bieden wij u een Bovag afleverpakket aan. Bij dit afleverpakket wordt de auto voorzien van een kleine onderhoudsbeurt volgens Bovag voorschriften en ontvangt u 12 maanden BOVAG garantie.
U kunt ook voor een meerprijs van €695,- kiezen voor ons "Autobedrijf van der Knaap" afleverpakket. Bij dit afleverpakket wordt de auto voorzien van een kleine onderhoudsbeurt en ontvangt u 6 maanden AvdK garantie.
Bel voor een afspraak:
036-5255757
06-21585465
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.